اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنها و آدرس anaram1991.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 306
بازدید کل : 130891
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1



آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 73

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 100
:: بازدید ماه : 306
:: بازدید سال : 1559
:: بازدید کلی : 130891

 

سلام دوستان به وبلاگ خودتون خوش آمدید
نظر یادتون نره !!!!
Hi my friend welcome to your web
Don’t forget opinion


تعداد بازدید از این مطلب: 724
موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10

نویسنده : aNaRaM
تاریخ : 5 / 2 / 1398
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
کانون هموفیلی استان همدان در تاریخ : 1393/6/9/7 - - گفته است :
سلام
وبلاگتون عالیه
لطفا به وبلاگ ما هم سری بزنید
با تشکر

/weblog/file/img/m.jpg
ashvan در تاریخ : 1392/3/12/0 - - گفته است :
اسمش را میگذاریم؛دوست مجازی اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته . . خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند ...وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد وقت میگذاردبرایم، وقت میگذارم برایش . . نگرانش میشوم دلتنگش میشوم . . وقتی درصحبت هایم،به عنوانِ دوست یاد میشود مطمئن میشوم که حقیقی ست . . هرچند کنارهم نباشیم هرچند صدای هم راهم نشنیده باشیم، من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم هرکجا که باشد --- پس دوست من در دنیای مجازی دوستت دارم ...
از وبلاگ من هم دیدن کن عاشقتم bo3ebos

/weblog/file/img/m.jpg
ashvan در تاریخ : 1392/3/12/0 - - گفته است :
اسمش را میگذاریم؛دوست مجازی اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته . . خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند ...وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد وقت میگذاردبرایم، وقت میگذارم برایش . . نگرانش میشوم دلتنگش میشوم . . وقتی درصحبت هایم،به عنوانِ دوست یاد میشود مطمئن میشوم که حقیقی ست . . هرچند کنارهم نباشیم هرچند صدای هم راهم نشنیده باشیم، من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم هرکجا که باشد --- پس دوست من در دنیای مجازی دوستت دارم ...
از وبلاگ من هم دیدن کن عاشقتم bo3ebos

/weblog/file/img/m.jpg
ashvan در تاریخ : 1392/3/12/0 - - گفته است :
اسمش را میگذاریم؛دوست مجازی اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته . . خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند ...وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد وقت میگذاردبرایم، وقت میگذارم برایش . . نگرانش میشوم دلتنگش میشوم . . وقتی درصحبت هایم،به عنوانِ دوست یاد میشود مطمئن میشوم که حقیقی ست . . هرچند کنارهم نباشیم هرچند صدای هم راهم نشنیده باشیم، من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم هرکجا که باشد --- پس دوست من در دنیای مجازی دوستت دارم ...
از وبلاگ من هم دیدن کن عاشقتم bo3ebos

/weblog/file/img/m.jpg
ashvan در تاریخ : 1392/3/12/0 - - گفته است :
اسمش را میگذاریم؛دوست مجازی اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته . . خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند ...وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد وقت میگذاردبرایم، وقت میگذارم برایش . . نگرانش میشوم دلتنگش میشوم . . وقتی درصحبت هایم،به عنوانِ دوست یاد میشود مطمئن میشوم که حقیقی ست . . هرچند کنارهم نباشیم هرچند صدای هم راهم نشنیده باشیم، من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم هرکجا که باشد --- پس دوست من در دنیای مجازی دوستت دارم ...
از وبلاگ من هم دیدن کن عاشقتم bo3ebos

/weblog/file/img/m.jpg
Ali در تاریخ : 1391/12/5/6 - - گفته است :
سلام داداش
وبت عالیه!!!


/weblog/file/img/m.jpg
حمید در تاریخ : 1391/12/4/5 - - گفته است :
1من از وبلاگت خشم امد ومی خواهم باتو تبادل لینک کنم من را بانام مرجع همه چیز وادرسhamid3160.loxblog.comلینک کن بهم خبر بده تا بعد لینکت کنم

/weblog/file/img/m.jpg
hamidreza در تاریخ : 1391/12/3/4 - - گفته است :
وبت عالیه به کلبه تنهایی منم سربزن منتظرم

/weblog/file/img/m.jpg
rasta در تاریخ : 1391/11/22/0 - - گفته است :
kheili webe bahali dari be manam sar bezan

/weblog/file/img/m.jpg
hevydar در تاریخ : 1391/11/17/2 - - گفته است :
سلام شما رو لینک کردم
هر بژی کورد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
همیشه سعی کن درستکار و راستگو باشی
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید