خداحافظ
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنها و آدرس anaram1991.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 564
بازدید کل : 130581
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1



آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 73

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 18
:: بازدید ماه : 564
:: بازدید سال : 1249
:: بازدید کلی : 130581
خداحافظ

 نمیگم بهت خداحافظ ازم رد شی به اسونی

به چی دل خوش کنم ممبعد تو که پیشم نمی مونی

نمیگم بهت خداحافظ که برگردی ز تصمیمت

غمو دادی به اغوشم خوشی هات باشه تقدیمت

بزار با حس دلتنگی فراموشت کنم دیگه

کنار هم نشد باشیم باید رد شیم ز همدیگه

نگاهت روبه روت باشه نبینه اشک چشمامو

نمیگم بهت خداحافظ نمی زاره خدا تنهام

خداحافظ خداحافظ ، تمومه خاطرات من

حرومم خاطرات تو ، حلالت خاطرات من

برو این بهترین راهه خدا پشت و پناه تو

همش تقصیر تقدیره ، نبود چیزی گناه تو

فقط تو لحظه رفتن نگاهت روبه روت باشه

نگو چیزی نزن حرفی ، همه حرف سکوت باشه

بزار با حس دلتنگی فراموشت کنم دیگه

کنار هم نشد باشیم باید رد شیم ز همدیگه

نگاهت روبه روت باشه نبینه اشک چشمامو

نمیگم بهت خداحافظ نمی زاره خدا تنهام

خداحافظ  خداحافظ ، تمومه خاطرات من

حرومم خاطرات تو حلالت خاطرات من


تعداد بازدید از این مطلب: 905
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

نویسنده : aNaRaM
تاریخ : 13 / 12 / 1391
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
همیشه سعی کن درستکار و راستگو باشی
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید